новини

Вчені розповіли про користь є без столових приборів

Прямий дотик до їжі дозволяє отримувати більше позитивних емоцій, ніж коли використовуються столові прибори.

Відповідні висновки зроблені американськими вченими з Технологічного інституту Стівенса, про що повідомляється на сторінках Journal of Retailing.

Результати проведеного фахівцями дослідження показують, що у контролюючих свої прийоми їжі людей безпосередній дотик до продуктів провокує посилену сенсорну реакцію, а їжа індивіду здається більш привабливою.

В першому експерименті 45 з тудент-старшокурсників повинні були візуально оглянути і оцінити кубик Мюнстерського сиру, потримати його перед вживанням, а потім їм належало відповісти на питання про харчовій поведінці. Половина учасників використовувала столові прилади і спробувала сир з закускою, поки інша робила це руками. Вчені виявили, що ті, хто дотримувалися самоконтролю при складанні меню, тобто ті, хто може чинити опір смачною їжі і усвідомлюють, що і скільки вони їдять, при використанні своїх рук знайшли сир смачніше і смачніше. У другому експерименті дослідники розділили новий набір з 145 студентів на дві групи.

Одну закликали уявити, що їй потрібно краще контролювати своє харчування. Другий потрібно менше турбуватися про свою вагу і частіше налягати на смачну їжу заради задоволення. Всі учасники отримали пластиковий стаканчик з чотирма міні-пончиками всередині, але тільки половині з них було дозволено використовувати свої руки, в той час як інші мали шпажки.

Як і в першому експерименті, добровольців просили візуально оглянути і оцінити міні-пончики за текстурою, свіжості, якості і смаку. Якщо вони були налаштовані на самоконтроль, то оцінювали обрану їжу більш позитивно, коли стосувалися її безпосередньо руками.

Клацніть, щоб оцінити цю публікацію!
[Усього: 0 Середній: 0]